Welkom op de website van EHBO vereniging Stolwijk!

Wij zijn een snel groeiende EHBO-vereniging in de Krimpenerwaard. Inmiddels zijn we partner van de Hartstichting en het landelijke reanimatie-oproepsysteem HartslagNu.

We bieden beginnerscursussen volwaardige EHBO, reanimatie met AED-gebruik en EHBO aan Kinderen aan. Tevens bieden we bijbehorende herhalingslessen aan. De meeste cursussen en herhalingslessen worden op zaterdag(-ochtend) gegeven en dat is een reden dat we zo hard groeien. Tevens bieden we aan basisschoolleerlingen op de christelijke basisschool in Stolwijk Jeugd-EHBO aan.

Daarnaast bieden wij bij diverse lokale evenementen onze diensten aan, maar u kunt ons ook inhuren voor bijvoorbeeld een bedrijfsevenement of open dag.

Neem gerust een kijkje op de website en neem contact met ons op bij vragen en opmerkingen of als u interesse heeft in onze diensten.

EHBO Vereniging Stolwijk

Veenderij 8